BREZPLAČNA DOSTAVA = VSA naročila = 7 dni! Izkoristite >>

Pogoji poslovanja spletne trgovine

POGOJI POSLOVANJA

Ti pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani Svilanit, ki je dostopna na povezavi http://www.svilanit.si (v nadaljevanju: 'spletna stran') in jo upravlja družba Ad Vita d.o.o. (v nadaljevanju: 'ponudnik'). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Preden opravite kakršnokoli dejanje na spletni strani vas prosimo, da jih natančno preberete.

Informacije o ponudniku

Ponudnik in njegov naslov: Ad Vita d.o.o., Tovarniška cesta 7B, 3210 Slovenske Konjice

Matična številka:1767801000

Identifikacijska številka za DDV:SI 21879486

Vračilo izdelka / Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko predložite na obrazcu in ga izpolnjenega pošljete na naslov AD Vita d.o.o., Tovarniška cesta 7b, 3210 Slovenske Konjice ali z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete po e-pošti na info@svilanit.si. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu . Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelkov, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo izdelkov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. 

Naslov za vračilo izdelkov:

Ad Vita d.o.o. (Trgovina Svilanit)
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik

Stvarne napake

Kdaj ima izdelek stvarno napako?

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen.

Kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov:

Ad Vita d.o.o. (Trgovina Svilanit)
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik

Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@svilanit.si.

Pogodba in naročilo z obveznostjo plačila

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. O vseh podatkih o vašem spletnem naročilu boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na info@svilanit.si.

Pogodba o nakupu je sklenjena med kupcem in ponudnikom, ko kupec opravi nakup na spletni strani www.svilanit.si, ter od ponudnika prejme potrdilo v elektronski obliki na njegov elektronski naslov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu ob nakupu izdelka zagotovil sledeče informacije:

  • identiteto podjetja
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • informacije o dobavi in dobavljivost izdelkov
  • jasno označene cene

Pogodba o nakupu se hrani na sedežu podjetja in lahko prejmete kopijo na podlagi pisne zahteve. Svojo zahtevo sporočite na naslov:

Ad Vita d.o.o., Tovarniška cesta 7B, SI-3210 Slovenske Konjice ali na e-mail naslov info@svilanit.si

Sklenjena pogodba (oz. naročilo) bo shranjena pri podjetju še 6 mesecev po sklenitvi. V tem času je mogoč tudi dostop do pogodbe znotraj obratovalnega časa

Dobavitelj oziroma od njega pooblaščena dostavna služba si pridržujeta na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente) z namenom zagotavljanja, da naročeno blago lahko izročimo pravemu naročniku.

Vzemi račun

 

Reklamacije in informacije

V primeru, da ima blago napako, potrošnik lahko blago reklamira. Vrnjeno blago mora biti čisto, nepoškodovano, brez madežev in v originalni embalaži, sicer ga ponudnik ni dolžan sprejeti in bo na stroške pošiljatelja vrnjen kupcu. Vračila izdelkov se vršijo s Pošto Slovenije. Vračilo izdelka je potrebno predhodno najaviti na telefonsko številko +386 (0)1 83 96 100. Poslali vam bomo reklamacijski zapisnik, katerega prosimo, da v celoti izpolnite, saj predstavlja ključni dokument za uspešno reševanje reklamacije in je obvezen del vrnjene pošiljke.

Odstop od naročila pred dostavo

V primeru napake pri naročanju izdelkov preko www.svilanit.si lahko kupec naročilo prekliče s klicem na telefonsko številko +386 (0)1 83 96 160 ali pisno na e-mail naslov: info@svilanit.si.

Postopki ob nakupu

1. Naročilo je sprejeto

Takoj ko kupec na spletni strani www.svilanit.si odda naročilo, prejme na elektronski naslov, ki ga je navedel ob naročilu obvestilo, da je bilo naročilo sprejeto. Kupcu so na voljo vsi osebni podatki, ki jih je navedel pri oddaji naročila, podatki o naročenih izdelkih ter stroških, ki jih nosi kupec.

2. Paket je odpremljen

Ponudnik v dogovorjenem roku odpošlje paket na naslov, ki ga je kupec zavedel ob samem postopku naročila, ter ga o tem obvesti na njegov elektronski naslov. Kupec hkrati prejme navodila, kako mora ravnati v primeru vračila izdelkov.

Cene in plačila

Vse navedene cene izdelkov so v eur in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila, razen, če ni  navedeno drugače (primer akcij in posebnih ugodnosti). Ko kupec  naročilo v spletni trgovini potrdi, veljajo cene, objavljene s strani podjetja AD Vita d.o.o., ki se zapišejo v končni potrditvi naročila.Če ni drugače navedeno, cene veljajo za en kos.

V spletni trgovini so cene navedene kot redne cene izdelkov in akcijske cene. Redne cene so priporočene maloprodajne cene, ki so objavljene v rednem ceniku AD Vita d.o.o. Osnova za izračun višine prihranka in višine popusta so priporočene maloprodajne cene. Akcijska cena je cena, ki jo plača kupec. V primeru, da izdelek nima akcijske cene, kupec plača redno ceno.

V spletni trgovini je redna cena označena s črno barvo. Akcijska cena je označena z rdečo barvo. V primeru, da ima izdelek akcijsko ceno, je redna cena prečrtana. Razliko med redno in akcijsko ceno komuniciramo s prihrankom, ki je jasno zapisan ob redni in akcijski ceni.

Izbirate lahko med različnimi načini plačila, in sicer:

a) Plačilo po povzetju

Ob prevzemu paketa dostavljavcu izročite gotovino – znesek mora biti enak odkupni vrednosti, ki je zavedena na odpremnici in ko bo znesek poravnan, vam bo dostavljavec izročil potrdilo o vplačilu. Pri znesku nad 1.000 € morate dostavljavcu sporočiti tudi svojo davčno številko. Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga. Prevzemnik je vedno tudi plačnik. Plačan mora biti celoten znesek. Naročene izdelke lahko plačate po povzetju ob dostavi na vašem domu oz. ob prevzemu blaga na vaši lokalni pošti le z gotovino. V primeru plačila po povzetju vam dobavitelj vašega naročenega paketa zaračuna še strošek transakcije.  

b) Plačilo po predračunu - nakazilo 

Pri izbiri načina plačila po predračunu po zaključku nakupa prejmete ne e-naslov, ki ste ga navedli, ponudbo. Na njej najdete vse potrebne podatke za izvedbo plačila: številka transakcijskega računa, znesek ...Plačilo najlažje in najhitreje izvedete v vaši spletni banki, lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Z izvedbo naročila bomo pričeli po prejemu obvestila o prejetem plačilu.

Podatki za izpolnitev plačilnega naloga UPN

Namen plačila: Plačilo spletnega naročila
Ime/Naziv: Ad Vita d.o.o.
Naslov: Tovarniška 7b, 3210 Slovenske Konjice
Referenca: vpis številke ponudbe (Nekatere banke zahtevajo vpis dodatnih "ničel", npr. 00 pred vpisom številke ponudbe).
Številka računa: IBAN SI56 0510 0801 4725 562

c) Plačilo s plačilno oz. kreditno kartico

V spletni trgovini Svilanit lahko plačilo poravnate s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami. Kreditne kartice: MasterCard, Visa, American Express in plačilna kartica: Maestro. Pri plačilu s plačilno oziroma kreditno kartico iz seznama izberite ustrezno. (Opomba: za uporabo plačilnih kartic pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje).

Pri plačilu s plačilno kartico:

  • plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne oziroma kreditne kartice,
  • po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Z izvedbo naročila bomo pričeli po prejemu obvestila o prejetem plačilu.

Postopek plačila s kartico:


1. korak:
 vnos številke kartice.
2. korak: vnos veljavnosti kartice. V primeru, da to zahteva kartica, (velja za kartici MasterCard in Visa) je potreben vnos varnostne kode vaše kartice. Če uporabljate kartico Visa ali MasterCard, je to 3-mestna številka desno od številke vaše kartice (hrbtna stran kartice).
3. korak: V primeru, da je politika poslovanja banke, kjer imate kartico (npr. Nova KBM) takšna, da zahteva še eno kodo (8-mestna koda), se vam odpre novo okno, kjer s pomočjo ČIP kartice in OTP čitalca pridobite potrebno 8-mestno kodo.

Plačilo s plačilno oz. kreditno kartico izvedete v plačilnem okolju ponudnika plačilnega prometa. Pri izvajanju plačilnega postopka je poskrbljeno za najvišjo možno varnost podatkov o kreditnih karticah uporabnika, saj se plačilni postopek izvaja preko t.i. HTTPS protokola.

POMEMBNO:

V kolikor izdelki, ki ste jih naročili niso na zalogi, vam bomo sredstva rezervirana za plačilo, sprostili nazaj na vaš TRR račun.
V nadaljevanju vstopate v plačilno okolje ponudnika plačilnega prometa. Pri izvajanju plačilnega postopka je poskrbljeno za najvišjo možno varnost podatkov o kreditnih karticah uporabnika, saj se plačilni postopek izvaja preko t.i. HTTPS protokola.

Dostava in razpoložljivost izdelkov

Svilanit nudi dostavo izdelkov z navadno pošto preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije. 95 % izdelkov, naročenih do 12. ure, bo pri vas že naslednji delovni dan, najkasneje pa v roku treh delovnih dni. Izjema so le izdelki, ki jih izdelujemo po posebnem naročilu ali trenutno niso na zalogi. Če dostava ni mogoča v predvidenem roku, vas o tem obvestimo in vam sporočimo prvi možen datum dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na navedenem naslovu, poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu prodaje naročenega blaga v vašem poštnem nabiralniku.

1. Poštnina/stroški dostave

V času posebnih akcij se lahko znesek obračunane poštnine spremeni. Poštnina se obračuna po ceniku Pošte Slovenije. Poštnino zaračunamo glede na težo naročenih izdelkov:

 
Teža Poštnina
do 2 kg 4,37 eur
nad 2 kg do 5 kg 5,37 eur
nad 5 kg do 10 kg 6,53 eur
nad 10 kg do 15 kg              7,69 eur
nad 15 kg do 20 kg 8,85 eur
nad 20 kg do 25 kg 10,37 eur
nad 25 kg do 30 kg 11,81 eur
nad 30 kg do 40 kg 13,85 eur
nad 40 kg do 50 kg 16,17 eur
nad 50 kg 18,24 eur

Cene veljajo na območju Republike Slovenije.

Pri naročilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna provizijo za nakazilo odkupnega zneska:

do zneska 98,00 €                         1,05 €
nad 98,00 € do 501,00 €               1,07 % od vrednosti
nad 501,00 €                                 5,36 €

2. Brezplačna poštnina:

Pri nakupu preko spletne trgovine www.svilanit.si vam nudimo brezplačno poštnino ob nakupu izdelkov nad 49,90 €. Naročite se na prejemanje Svilanitovih e-novic, kjer boste redno seznanjeni z vsemi aktualnimi akcijami, tudi s tistimi, ki ponujajo nakup z brezplačno poštnino.

3. Zamude ali nerazpoložljivost blaga

Vedno si želimo biti najboljši in vas postaviti na prvo mesto, saj ste za nas najpomembnejši. A včasih se zaradi višje sile zgodi, da ne moremo izvršiti vašega naročila. V primeru, da naročeni izdelek ne bo na voljo v predvidenem dostavnem roku ali v obljubljenem času dostave, vas bomo o tem obvestili. V primeru nedostopnosti blaga si pridržujemo pravico, da naročila ne izvršimo oz. blaga ne dostavimo. V tem primeru vas bomo o tem takoj obvestili in vam nemudoma vrnili morebitni že prejeti denar.

4. Izdelki, ki jih ni na zalogi

V izrednih primerih je mogoče, da katerega izmed izdelkov ni več na zalogi, kar bo vidno v spletni trgovini pri samem izdelku. Če želite vedeti, kdaj bo izdelek ponovno na zalogi, nam pišite na info@svilanit.si. Izdelka, ki ni na zalogi, preko spletne trgovine ne morete naročiti.

Informativne vsebine

Vsebine na Svilanitovi spletni trgovini so za informativno in izobraževalno rabo in niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov se glede na svoje zdravstveno stanje posvetujte s svojim zdravnikom. Teksti ob izdelkih so informativne narave in so podani s strani proizvajalca. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka.

Slike izdelkov

Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini www.svilanit.si. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

Odveza odgovornosti

AD Vita, d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da AD Vita, d.o.o. v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Varovanje podatkov

Vaši podatki so pri nas računalniško obdelani in varovani v skladu z vsemi veljavnimi predpisi. Kupec soglaša, da mu lahko občasno pošljemo informativni material. Na vaš elektronski naslov boste prejemali samo obvestila o vašem naročilu in novostih v ponudbi.

Podrobnosti o naši politiki varovanja osebnih podatkov so dostopne tukaj.

Točna navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe

a. Izbor želenih artiklov v košarico.

b. Registracija ali vpis uporabnika ter njegovih podatkov, ki so zahtevani za nakup.

c. Potrditev naročila in soglasje splošnim pogojem poslovanja na spletni strani.

d. Po registraciji in naročilu prejmete povratno e-sporočilo s podatki za dostop do pogodbe na spletni strani www.svilanit.si in izračun naročenih izdelkov/storitev.

e. Pogodba je sklenjena, ko potrošnik prejme naročeno blago in ga plača.

Pritožbe in spori 

Podjetje AD Vita, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  AD Vita d.o.o.  se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem AD Vita d.o.o. (Svlilanit) lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 (0)1 83 96 100 ali po elektronski pošti na info@svilanit.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@svilanit.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Svilanit se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Svilanit prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje AD Vita, d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje AD Vita d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.