Dostava in vračila
Dostava naročenih izdelkov
Svilanit nudi dostavo izdelkov z navadno pošto preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije. Vsaj 95 % izdelkov, naročenih do 12. ure, bo pri vas že naslednji delovni dan, najkasneje pa v roku treh delovnih dni. Izjema so le izdelki, ki trenutno niso na zalogi. Če dostava ni mogoča v predvidenem roku, vas o tem obvestimo in vam sporočimo prvi možen datum dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na navedenem naslovu, poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu prodaje naročenega blaga v vašem poštnem nabiralniku.
Poštnina/stroški dostave
Ob nakupu izdelkov nad 49,90 EUR je poštnina brezplačna. V času posebnih akcij se lahko znesek obračunane poštnine spremeni. Poštnina se obračuna po ceniku Pošte Slovenije.
Poštnino zaračunamo glede na težo naročenih izdelkov. Znesek poštnine je prikazan v pregledu košarice, ko dodate željene izdelke v košarico.
Cene veljajo na območju Republike Slovenije.
Pri plačilu po povzetju vam dostavljalec zaračuna provizijo za plačilo po povzetju v vrednosti 1,49€, ki se doda pri oddaji naročila. Da se izognete dodatnim stroškom plačila po povzetju, vam priporočamo, da plačate vnaprej (s kreditno kartico ali preko nakazila).
Uveljavljanje odškodnine za poškodovano pošiljko
Če ste prevzeli paket, na katerem so znaki zunanjih poškodb ali v njem manjkajo naročeni izdelki, nas o tem nemudoma obvestite. Fotografije prejetega poškodovanega paketa nam posredujte na [email protected].
Po prejetju poškodovane pošiljke je pomembno, da paket ohranite v stanju, v kakršnem ste ga prejeli, zato ne mečite stran delov embalaže, v kateri je prispel paket.
Če opazite, da v paketu manjkajo izdelki, pustite vso prejeto vsebino v paketu, saj Pošta Slovenije morebitno izropanost pošiljke preverja s tehtanjem.
Ko nas boste obvestili o poškodbi ali izropanju pošiljke, bomo za vas sprožili odškodninski postopek pri Pošti Slovenija. Pošta Slovenije bo k vam poslala uslužbenca, ki bo pripravil Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga morate podpisati tudi vi.
Če je bil izdelek med dostavo poškodovan ali ga v paketu niste prejeli, vam bomo po prejetju vse potrebne dokumentacije poslali nov izdelek.
Paket z znaki zunanjih poškodb pa lahko tudi zavrnete ob dostavi. V tem primeru nam sporočite razlog zavrnitve paketa na [email protected]. Glede zavrnitve bomo ukrepali na Pošto Slovenija, vam pa odpremili novo pošiljko.
Brezplačna poštnina
Pri nakupu preko spletne trgovine www.svilanit.si je večkrat na voljo brezplačna poštnina, zato predlagamo, da se naročite na prejemanje Svilanitovih e-novic, kjer boste redno seznanjeni z vsemi aktualnimi akcijami, tudi s tistimi, ki ponujajo nakup z brezplačno poštnino. Brezplačna poštnina se vam avtomatsko obračuna pri vsakem nakupu nad 49,90 €, razen, če je drugače navedeno in velja časovno omejena akcija ali posebna akcija.
Zamude ali nerazpoložljivost blaga
Vedno si želimo biti najboljši in vas postaviti na prvo mesto, saj ste za nas najpomembnejši. A včasih se zaradi višje sile zgodi, da ne moremo izvršiti vašega naročila. V primeru, da naročeni izdelek ne bo na voljo v predvidenem dostavnem roku ali v obljubljenem času dostave, vas bomo o tem obvestili. V primeru nedostopnosti blaga si pridržujemo pravico, da naročila ne izvršimo oz. blaga ne dostavimo. V tem primeru vas bomo o tem takoj obvestili in vam nemudoma vrnili morebitni že prejeti denar.
Izdelki, ki jih ni na zalogi
V izrednih primerih je mogoče, da katerega izmed izdelkov ni več na zalogi, kar bo vidno v spletni trgovini pri samem izdelku. Če želite vedeti, kdaj bo izdelek ponovno na zalogi, nam pišite na info
Svilanit nudi dostavo izdelkov z navadno pošto preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije. 95 % izdelkov, naročenih do 12. ure, bo pri vas že naslednji delovni dan, najkasneje pa v roku treh delovnih dni.Izjema so le izdelki, ki jih izdelujemo po posebnem naročilu ali trenutno niso na zalogi. Če dostava ni mogoča v predvidenem roku, vas o tem obvestimo in vam sporočimo prvi možen datum dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na navedenem naslovu, poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu prodaje naročenega blaga v vašem poštnem nabiralniku.
Vračilo izdelka
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko predložite na obrazcu in ga izpolnjenega pošljete na naslov AD Vita d.o.o., Tovarniška cesta 7b, 3210 Slovenske Konjice ali z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete po e-pošti na [email protected]. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu . Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelkov, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo izdelkov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Naslov za vračilo izdelkov:
AdVita d.o.o. (Trgovina Vitapur)
Tovarniška cesta 7b
3210 Slovenske Konjice
Stvarne napake
Kdaj ima izdelek stvarno napako?
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Odgovornost za stvarne napake
Ponudnik mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen.
Kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali>
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Uveljavljanje stvarne napake
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov:
AdVita d.o.o. (Trgovina Vitapur)
Tovarniška cesta 7b
3210 Slovenske Konjice
Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: [email protected].
Izdelka, ki ni na zalogi, preko spletne trgovine ne morete naročiti.
Kaj narediti v primeru prejema poškodovanega paketa?
V primeru, da ste prejeli paket, na katerem so očitni znaki poškodbe, ki je nastala med transportom, nas o tem obvestite! Na [email protected] nam pošljite fotografijo prejetega paketa. Če bomo ugotovili, da je prišlo do poškodbe zaradi dostave, vam bomo brez dodatnih stroškov uredili menjavo paketa.