Pogoji poslovanja spletne trgovine

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa v spletni trgovini www.svilanit.si. S pogoji poslovanja vam skušamo olajšati nakup in povečati vaše zadovoljstvo ob uporabi izdelkov. Omogočamo vam tudi, da izdelke preizkusite in jih vrnete, če z njimi niste zadovoljni. Rok za vračilo in menjavo izdelka je 14 dni od dneva nakupa.

1. Vračilo izdelka

V primeru, da potrošnik iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas skladno z vsakokrat veljavno zakonodajo Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh obvestit, da odstopa od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko predložite na obrazcu in ga izpolnjenega pošljete na naslov AD Vita d.o.o., Tovarniška cesta 7b, 3210 Slovenske Konjice ali z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete po e-pošti na [email protected]. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pri vračilu izdelkov, skladno z določbami omenjenega zakona, nima potrošnik nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga.

Pred odločitvijo, da bo potrošnik odstopil od nakupa, sme opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka potrošnik ne sme še naprej uporabljati do odstopa od nakupa. Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen, če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Blago mora potrošnik vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Naslov za vračilo izdelkov:

Ad Vita d.o.o. 
Tovarniška cesta 7b
3210 Slovenske Konjice

2. Stvarne napake

Kdaj ima izdelek stvarno napako?

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik mora potrošniku izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen.

Potrošnik, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Uveljavljanje stvarne napake

Potrošnik mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Potrošnik mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov:

Ad Vita d.o.o.
Tovarniška 7b
3210 Slovenske Konjice

Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: [email protected].

3. Pogodba in naročilo z obveznostjo plačila

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. O vseh podatkih o vašem spletnem naročilu boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na [email protected].

Pogodba o nakupu je sklenjena med kupcem in ponudnikom, ko kupec opravi nakup na spletni strani www.svilanit.si, ter od ponudnika prejme potrdilo v elektronski obliki na njegov elektronski naslov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za potrošnika. 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu ob nakupu izdelka zagotovil sledeče informacije:

  • identiteto podjetja
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • informacije o dobavi in dobavljivost izdelkov
  • jasno označene cene

Nakupna pogodba je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov:

Ad Vita, d.o.o.
Tovarniška 7b
3210 Slovenske Konjice

Vzemi račun

4. Reklamacije in informacije

V primeru, da ima blago napako, potrošnik lahko blago reklamira. Vrnjeno blago mora biti čisto, nepoškodovano, brez madežev in v originalni embalaži, sicer ga ponudnik ni dolžan sprejeti in bo na stroške pošiljatelja vrnjen potrošniku. Vračila izdelkov se vršijo s Pošto Slovenije. Vračilo izdelka je potrebno predhodno najaviti na telefonsko številko (+386 (0)1 83 96 160. Poslali vam bomo reklamacijski zapisnik, katerega prosimo, da v celoti izpolnite, saj predstavlja ključni dokument za uspešno reševanje reklamacije in je obvezen del vrnjene pošiljke.

5. Odstop od naročila pred dostavo

V primeru napake pri naročanju izdelkov preko www.svilanit.si lahko kupec naročilo prekliče s klicem na telefonsko številko +386 (0)1 83 96 160 ali pisno na e-mail naslov: [email protected].

6. Neprevzem naročene pošiljke

Ko potrošnik odda naročilo, ga obdelamo in oddamo na Pošto Slovenije, o čemer je potrošnik obveščen na e-naslov, ki ga vnese ob potrditvi naročila. V kolikor potrošniku poštar ne more osebno vročiti paketa, bo v nabiralniku pustil obvestilo o prejeti pošiljki. S tem obvestilom lahko potrošnik v 15 dneh dvigne paket na pošti. Po preteku 15-dnevnega čakalnega roka bo Pošta Slovenije paket vrnila na naš naslov, s čimer nastanejo dodatni stroški. Če potrošnik iz kakršnega koli razloga ne prejme obvestila o prejeti pošiljki, naj nas o tem obvesti na  [email protected] in posredovali bomo podatke za prevzem paketa. Neprevzem paketa v določenem čakalnem roku se ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je ta še vedno veljavno sklenjena. Če potrošnik paketa dvakrat (2x) ne prevzame, ima naslednjič možnost plačila le po plačanem predračunu ali preko kreditne kartice, v osmih dneh od prejetja ponudbe. Plačilo po povzetju žal ni več možno.

7. Izdelki, ki jih ni na zalogi

V izrednih primerih je mogoče, da katerega izmed izdelkov ni več na zalogi, kar bo vidno pri samem izdelku. Če želite vedeti, kdaj bo izdelek ponovno na zalogi, nam pišite na  [email protected].

Izdelka, ki ni na zalogi, preko spletne trgovine ne morete naročiti.

8. Ponudbe in akcije

Aktualne ponudbe in akcije veljajo samo v spletni trgovini www.svilanit.si.

Pri akciji 1+1 GRATIS se ugodnost obračuna od redne cene. Gratis izdelek je drugi, cenejši izdelek ali izdelek iste vrednosti.

Popusti in različne akcije se med seboj ne seštevajo.

9. Informativne vsebine

Vsebine v Svilanitovi spletni trgovini so za informativno in izobraževalno rabo in niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov se glede na svoje zdravstveno stanje posvetujte s svojim zdravnikom. Teksti ob izdelkih so informativne narave in so podani s strani proizvajalca. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka.

10. Slike izdelkov

Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini www.svilanit.si. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

11. Odveza odgovornosti

AD Vita, d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da AD Vita, d.o.o. v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

12. Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe AD Vita, d.o.o., Tovarniška 7b, 3210 Slovenske Konjice. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov  [email protected] ali po telefonu +386 (0)1 83 96 160.

13. Zbiranje osebnih podatkov

Lastnik (zbiratelj podatkov) spletne trgovine je:

AD Vita, d.o.o.
Tovarniška 7b
3210 Slovenske Konjice

AD Vita, d.o.o. se zavezuje, da bo ščitila zasebnost uporabnikov spletne trgovine in razvijala tehnologijo, ki omogoča varno spletno izkušnjo. Ta izjava o zasebnosti velja za spletno trgovino www.svilanit.si.

Privolitev

Z uporabo spletne trgovine potrošnik soglaša z načini uporabe podatkov, ki so opisani v izjavi o zbiranju osebnih podatkov.

Izjava o zbiranju osebnih podatkov

Z nakupovanjem v spletni trgovini potrošnik dovoljuje, da AD Vita, d.o.o. kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke s strani potrošnika in podatke o vsebini nakupov zbira in obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Ponudnik se zavezuje, da bo vaše osebne podatke in ostale podatke, zbrane ob oddaji naročila, varoval v skladu z ZVOP-1, ščitil pred razkritjem in posredovanjem tretjim osebam ter jih bo uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij ter ostalo potrebno komunikacijo.
Za uporabnika spletne trgovine se šteje tudi tisti, ki spletnega naročila ni zaključil (izpolnil je prvi korak nakupovanja in se strinjal s Pogoji poslovanja spletne trgovine www.svilanit.si.

Spletna trgovina lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali v naši spletni trgovini. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine in optimizacijo.

Uporaba osebnih podatkov

Ponudnik zbira podatke z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenje zahtevanih storitev. Ponudnik lahko podatke uporabnikov uporabi tudi za namene internih tržnih raziskav in obveščanje potrošnikov tako o novostih in akcijah v spletni trgovini kot tudi o novostih in akcijah glede izdelkov ali storitev, ki jih nudi podjetje AD Vita, d.o.o.
Podatke strank hranimo trajno in jih uporabljamo v trajno rabo dokler potrošnik ne zahteva drugače. V primeru "vdora" v bazo oz. v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti za posledice.

14. Pritožbe in spori 

Podjetje AD Vita, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  AD Vita d.o.o.  se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se potrošnik s prodajalcem AD Vita d.o.o. (Svlilanit) lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 (0)1 83 96 100 ali po elektronski pošti na [email protected]. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Svilanit se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Svilanit prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

15. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje AD Vita, d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje AD Vita d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Loading...